dimarts, 19 d’agost del 2008

Crònica del viatge a la costa oest d'EUA (IX)

Diumenge, 27 de juliol

Avui tocava visitar la ciutat de San Francisco, per això vam esmorzar un súper menú típic americà que semblava més un sopar que no un esmorzar amb la quantitat exagerada de menjar que et servien.

Degut a què dormíem a l'altra banda d'un dels ponts, era recomanable agafar el cotxe fins al centre i des d'allí recórrer la ciutat pels propis mitjans que ens proporcionava la ciutat.

En aquesta ciutat ja es nota que té un rime més accelerat que la resta de ciutats. Més turistes, molts cotxes i moltíssimes botigues... Però està clar que el tret que caracteritza el centre de la ciutat són els seus carrers costeruts amb els tranvies conduint gent d'una banda a l'altra.

Aquest dia el vam dedicar a visitar tot el centre, tenint en ment, que l'endemà ja havíem d'agafar el cotxe per iniciar el descens fins a Los Àngeles. Així doncs, vàrem intentar visitar tot el centre de la ciutat, el passeig marítim d'on es veu Alcatraz, els grans parcs que hi havia pel centre i ja cap al tard ens vam dirigir cap al famós pont, però no vam poder-lo creuar en bus perquè era massa tard i no volíem creuar-lo amb la boira i fred que feia...

Així doncs, ja ben fosc vam anar retirant cap a l'hotel gaudint de les meravelloses vistes de San Francisco de nit.