divendres, 27 de juny del 2008

Les primeres curses per Boston

Bueno, bueno, bueno, com que ja m'han arribat veus que l'escuadró invencible d'atletisme s'està desmembrant per moments -que si em tinc dolor d'esquena i em recomanen repòs, que si torno a tenir punxades al genoll i deixaré de córrer...-, he cregut convenient prendre cartes a l'assumpte i ser jo qui aixequi els ànims atlètics.

Així doncs, m'he posat mans a l'obra i ja porto dos dies surtint a córrer per Boston. I us haig de dir que just en la zona que estic, es poden crear unes rutes increïbles!! On es recorre tota la zona del riu "Charles river" al llarg de la zona anomenada "The Esplanade" entre dos ponts que creuen el riu... Aquí sí que donen ganes de córrer!! Un dia que surti a córrer amb la càmara treuré unes instantànies que només voldreu venir per veure-ho en viu!!

Per a què pugueu comprovar les rutes que he seguit fins ara, us passo els enllaços de la ruta d'ahir i de la d'avui. Val a dir però, que es nota i molt, el mes d'inactivitat i de tants sopars i festes... buff!!