diumenge, 29 de juny del 2008

El dissabtes a Boston i altres reflexions...

Un altre cop ja som dissabte a la nit... Què tindran d'especial aquestes nits que si no surto em venen ganes d'escriure de nou? Serà que el meu cos ja comença a tenir "mono" de festa i alcohol?

Bé, en tot cas, tot just ara fa una setmana del meu primer escrit al meu bloc, aquell escrit més aviat pessimista que demanava canvis per afrontar els següents dies... i com ha canviat la perspectiva en una setmana! No tant per la quantitat de coses fetes, sinó més aviat per la qualitat de les poques que he fet. I sobretot una, ja estic instal·lat en el nou pis!! Un nou pis on tinc una habitació que me l'he adaptat a la meva manera i vaig millorant dia a dia. I no sé què té aquest pis, si els companys tan encantadors, si l'ubicació que està en una zona tranquil·la però a minuts caminant de pràcticament tot, si l'habitació que m'encanta o tot plegat, però en aquest pis m'hi sento molt i molt bé!! ...serà qüestió d'intentar allargar l'estada per aquí...

Ara també estava pensant que aquest dilluns ja farà un mes que vaig deixar la feina... ja un mes!! Buff!! Novament, què ràpid que passa el temps!! Si bé, és cert que aquest mes he anat de bòlid per poder acabar de tancar els temes pendents i preparar el futur per Boston, però un mes!! Aquest mes (i espero que fins setembre) ha sigut el meu auto-regal per poder relaxar-me i permetre'm planificar el futur amb calma, i sobretot, recargar-me d'energia des de l'altra banda de l'oceà...

Com deia, avui torna a ser dissabte a la nit, i sembla que de moment, ens resistim a sortir per Boston. Avui semblava que anava a conéixer la vida nocturna bostoniana amb el meu ex-company de pis peruà, en Renan, però al final, després d'arreglar-li el transformador del seu portàtil (ara resultarà que sóc un manetes, saps?), hem sopat a casa uns macarrons que havia preparat per dinar i entre una copeta de vi i una altra, se'ns ha fet tard... Bé, potser demà guanya Espanya l'Eurocopa i podrem sortir a cel·lebrar-ho -qualsevol excusa és bona per sortir, no?-.