divendres, 27 de juny del 2008

Ens posem al dia?

Com ja fa dies que estic per Boston i segurament us preguntareu, com molts ja heu fet, quin és el meu dia a dia, he pensat - "què millor que mostrar les imatges i vídeos enregistrats fins ara?".

Doncs, així que, aprofitant el context del bloc, us passo l'enllaç de la secció dins la meva pàgina del flickr que he creat per documentar aquesta nova vida.

En ella, podreu trobar les primeres impressions en terra estadounidenca (a l'aeroport de Filadèlfia), contemplar alguna perspectiva del "downtown" de Boston, gaudir del fabulós paisatge del parc de Boston anomenat "Boston Common" on també inclou alguns vídeos on m'enregistro durant la meva solitud i panoràmiques tant del pis antic (aquí només de l'equip multimèdia) com del nou pis (l'habitació abans i després d'entrar-hi jo i també de la cuina). Ah! I també podreu donar-vos compte del què passa quan es camina molt i molt... els mitjons se'n ressenten... jeje!

I res, que poc a poc aniré afegint més contingut...