dimarts, 15 de juliol del 2008

De dibuixants va el tema...

Després d'intentar allargar-lo el màxim possible, avui ha sigut el dia en què arribava el seu final. Tristament, però alhora agradable. D'aquells finals que tornaries a començar des del principi. Ja que l'he anat digerint a poc a poc, com els bon moments, unes poques pàgines cada dia, frenant l'impuls de saber què m'espera a la següent pàgina i devorar-ne quatre de cop en un descuit...

Doncs, he gaudit com mai, del conill aventurer anomenat Liniers en la recopilació dels seus propis viatges, Conejo de viaje.

Em recorda l'estil del Juanjo Sáez en els seus dos llibres que he llegit Viviendo del Cuento i El Arte, que tant bons moments em van fer passar, riure i aprendre d'art!! ... No hi ha res com ser un ignorant...

Doncs, ara que l'he acabat i buscant informació del Liniers, m'he topat amb la seva pàgina oficial i amb el seu bloc, el qual enllaço en el meu per a anar-lo seguint... M'encanten les seves historietes!!

I per acabar, també enllaço un altre bloc d'un il.lustrador català, en Pisu, que vaig descobrir navegant per la xarxa, que té unes il.lustracions genials en el seu bloc sobre Japó i que a més s'estan publicant cada dimecres al Cultura/s de La Vanguardia. I és clar, des de Boston, no la puc comprar. Així que us animo a què us la compreu cada dimecres i de totes formes, visiteu el seu fantàstic bloc.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja que va de còmics, per morir-se de riure els de conills de l'Andy Riley!

En aquest blog hi ha 3 vinyetes:
http://contraddictive.blogspot.com/2007_01_01_archive.html